Witaj na blogu Winx Stars. Zapraszamy!

poniedziałek, 24 marca 2014

moja czarodziejka florcia 8 zmieniona

No więc zapomniałam dodać o swojej czarodziejce 
STARIX nasz klub z bloomcią 6

Imię: Rose
Wiek: 17 za pół roku 18
Data urodzin: 29 listopada
Znak zodiaku: driada
Rodzina: Król Helia , Królowa Flora, Książę James (14), 
Pochodzenie: Planeta Linphea
Kwalifikacja: Księżniczka Rotos, wróżka strażniczka
Poziomy mocy: zwykła transformacja, charmix, enchantix 
Przyjaciółki: Alice, Katherina, Jenny, Steysi, Melody, Infa

Pixie: Diana
Selkie: Annie
Zwierzątko: chomik Grey i kotka Carmel (jupi xdd)
Narzeczony: Mat
Moc: miłość 
Osobowość: wrażliwa, bojaźliwa, przyjacielska, romantyczna, silna
Wygląd: Brązowe włosy do ramion

Oc mam już zrobione na kompie więc jutro dodam oprócz sezonu 5 stroju codziennego.
Musiałam coś zaaktualizować nowość to właśnie ja xdd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz