Witaj na blogu Winx Stars. Zapraszamy!

wtorek, 25 marca 2014

Opowiadanie 9

-Miałyśmy 2 pracowite dni, czas odpocząć powiedziała Stella
-Masz rację-potwierdziły wszystkie winx
-Może zabierzemy specjalistów na dyskotekę?-proponuje Musa
-Super pomysł!-zgodziły się wszystkie
-Dziewczyny, ja zostanę, bo muszę iść do biblioteki. Pani mnie poprosiła, żebym pomogła jej sortować książki-poinformowała Katherina
-No dobrze, jeśli chcesz to zostań-zgodziła się Tecna

                          Na dyskotece
-Sky muszę z tobą porozmawiać-powiedziała Bloom
-O co chodzi?-pyta Sky
-Chodzi o Diaspro
-Przepraszam cię, to nie tak jak myślisz 
-No nie jestem tego taka pewna
-To ciebie kocham, nie Diaspro
-Ale wygląda to inaczej
-To ty jesteś moją dziewczyną i ty jesteś najpiękniejsza
-Naprawdę?
-No pewnie
-Och Sky- mówi Bloom po czym całuje Sky'a


-Stello jak się bawisz?-pyta Layla
-Świetnie, w tej sukience wszyscy chłopacy na mnie lecą
-A co z Brandonem?
-Nic mu się nie stanie jak będzie trochę zazdrosny
-Biedak-powiedziała cicho Layla

                           W Alfei
-Jak się bawiłyście dziewczyny?-zapytała Katherina
-Było super, szkoda, że z nami nie poszłaś-powiedziała Flora
-Chodźmy już spać, padam z nóg-odparła Stella
-Tak jak my wszystkie Stello-powiedziała Musa po czym poszły spać


Mam nadzieję, że wam się podoba :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz