Witaj na blogu Winx Stars. Zapraszamy!

niedziela, 1 marca 2015

...

Tak dzisiaj 1 marca i nie chodzi mi o urodziny Flory. Chodzi mi o to, że dzisiaj kończą się ferie, a jutro trzeba iść do szkoły :(  Jak już napisałam 2 tygodnie temu będę pisała tylko na ferie...
Ale od jakiejś połowy zaczęłam nad tym rozmyślać. Tak właściwie to nie chcę opuszczać tego bloga, z którym mam wiele wspomnień, pamiętam początki jakie były trudne, a teraz mamy 4 miejsce.

 Właściwie to nadal się waham, bo z jednej strony lubię tutaj pisać, a najbardziej zajmować się tymi rzeczami dopełniającymi całość XD Lecz z drugiej strony obawiam się, że nie będę miała czasu i będę tutaj tylko zawadzać...


Jeszcze Olga dzisiaj do mnie zadzwoniła i.... a zresztą jej się pytać :3

Dobra przechodzę do sedna.
Postanowiłam, że nie nie odchodzę z bloga chwila to miało być jakieś wow, a wyszedł mój monolog XD

Będę pisać posty jak tylko to możliwe, ale nie spodziewajcie się czegoś wielkiego.  Teraz są sprawdziany i  nauka trochę mi zajmuje.

Więc nie odchodzę tylko będziecie się musieli trochę ze mną pomęczyć, bo mam duże plany co do bloga i mam nadzieję, że wybijemy się na samą górę!





Jeszcze jedna sprawa: adminki/admini! Znaczy nie te co tutaj piszą, bo do nich nie mam zastrzeżeń, ale potrzebujemy więcej! Osoby zainteresowane prosimy o napisanie w komentarzu zgłoszenia (każdy wie co napisać, bo już pisałyśmy to kilka razy, a jak nie to zapraszamy to poprzednich postów ;D)
Dobra przypomnę:
-imię
-wiek
-od kiedy interesuję się winx
-swoje blogi (jeśli je macie)
-gmail

 Zapraszamy!



Coś jeszcze? Eee chyba nie. Mam nadzieję, że nie czytało się tego jak trudnego zadania domowego XD.


Do zobaczenia już niedługo, a nie dopiero w wakacje!







1 komentarz:

  1. Jezu ! Jak to przeczytałam to się zakrztusiłam i spadłam z krzesła, a potem zaczęłam piszczeć na cały dom aż rodzice mnie zaczęli wołać XD. JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!
    No nareszcie ! Będziemy robić imprezę XD Jeeeeej zostajeeesz!

    OdpowiedzUsuń