Witaj na blogu Winx Stars. Zapraszamy!

środa, 26 sierpnia 2015

Arty

Hey, to Ola! Pamiętacie mnie? Tak wiem, zdaje sobie sprawę, że dawno nie pisałam, ale to wszystko z lenistwa [xD] i braku lagowania się internetu :> Dzisiaj mam dla was arty z serii 5-7 (no co? Nie pisałam, muszę się artami obronić xD).

No c by tu napisać? Ładny art, kolory dobrane. Fajny art <;






















Stella wygląda tutaj pięknie, le te oczy... takiej jak u Musy. Niezbyt do niej pasują, ale całkiem ładnie im to wyszło :)



















Ładnie tutaj wyszło, najbardziej mi się podoba fryzura Musy.

Jaki wyraz twarzy Tecny. Ciekawe co jest tam przed nią [?] Pewnie 
Trix lub Tritannus ^.^
To może i nie jest art, lecz screen, ale jest naprawdę śliczny <33  Podobają mi się te kolczyki i ten złoty kolor na ubraniu. Oceniam na pozytywnie :>


Podobają wam się arty? Wyraźcie swoją opinie w komentarzach ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz