Witaj na blogu Winx Stars. Zapraszamy!

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Świat się kręci wokół Stelli #6

Cześć. To już ostatni pisany przeze mnie Świat Kręci Się Wokół Stelli, z powodu, że Stella jutro ma urodziny (moja mama też xD) !

-Będzie coś specjalnego z powodu, że to już ostatni taki post z tej serii?
-Tak będzie.... nie. Nie będzie xd
No dobra, zaczynajmy bo ja nic nie daje a tylko pisze...

Wszystko jest tutaj takie ładne, tylko coś mi te rękawiczki nie pasują, ale jest dobrze.  Ładny art.

Tutaj jest wszystko ładne. Najbardziej mi się podoba ta opaska z motylem na włosach naszej czarodziejki słońca.
Fan Art ale ładny <33
To mi się tak bardzo z latem i wakacjami kojarzy. A wam?
No co by do tego Fan Arta powiedzieć  napisać? No  po prostu ładny Fan Art

 A teraz na koniec coś innego, ponieważ to jest mój rysunek   Fan Art ze Stellą.
Ładne? Podoba się? Było to robione w paincie przez jakieś 2-3 godziny. No może trochę usta nie wyszły,  ale nie jestem zawodowa w tym co robię xd

No to już wszystko na ten ostatni post z tej serii.

P.S. Następnie ma urodziny Bloom (10 grudzień), a potem Tecna (16 grudzień). I może zrobie tak, że pare tygodni przed ich urodzinami też zrobię serie takich postów? Jak myślicie? Dobry pomysł?


4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pierdziu. Dziewczyno, jeżeli ty to robiłaś 2-3 godziny... Nie, to nie jest prawda... To ja robię o wiele lepsze w godzin maksimum dwie. A opinie po prostu żałosne. Krótkie, o dziwo niezwięzłe (bo co tu związać, jak nawet nie ma czego). Dno. Zjadasz przecinki, gubisz się w tym, co piszesz... Ech, a jak pomyślę, że takie coś to przyszłość świata...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz... żałosna to jesteś jedynie ty. Wystarczy spojrzeć na Twój komentarz. Nie wiem czy znasz słowo "kultura". Nie wszyscy muszą mieć wielki talent, co nie znaczy, że wszystkie ich prace są złe. I jeśli masz zamiar obrażać kogokolwiek na tym blogu to od razu Ci mówię, że na to nie pozwolę. To blog, na którym obowiązuję pewne zasady :/

      Usuń
    2. Jestem po pierwsze chłopakiem, po drugie takie blogi wychodzę z założenia są żałosne same w sobie. Przecież zrobienie kilku linii nie zajmuje 2-3 godzin, jak to szanowna adminka napisała. Chciała się popisać, że rysuje w Paincie 2-3 godziny takie badziewie. A co do ortografii i interpunkcji to ja się nie wypowiem. Dno, dno i jeszcze raz dno. Ubóstwiacie s.4-7, c'nie? Właśnie. Prawdziwi fani Winxa są wierni sezonowi trzeciemu albo niżej.
      Z opiniami jak już wspominałem jest mega cieńko. Wait, wait... Skoro ktoś nie ma talentu, na chuj to robi? Takie coś to blogowanie/rysowanie na siłę, żeby się popisać, a nie dla relaksu i dumy ze skończonego posta/arta. I nie, na tym blogu obowiązują zasady narzucone przez Bloggera, nie Was. Krytyka jest dozwolona, ale jak ktoś porządnie wkurzy i mnie zwyzywa, to niby dlaczego mam być dla niego miły? Życie nie jest usłane różami, w wielu miejscach spotkasz się z krytyką, i co? Usuniesz komentarz? Niestety to tak nie działa.

      Usuń