Witaj na blogu Winx Stars. Zapraszamy!

piątek, 21 sierpnia 2015

Znasz mnie? Jestem Flora!


Dziś zapraszam na kolejny artykuł o kolejnej z naszych wróżek.
Opowie w nim o sobie nasza Flora - czarodziejka natury.
Zapraszam do czytania :



Witaj, moja droga! To takie ekscytujące: ten artykuł będzie o mnie!
Jestem Flora!


Urodziłam się na planecie Lynphei. Gdy tylko mam czas, odwiedzam rodzinne strony. Moja młodsza siostrzyczka Miele z niecierpliwością czeka na te wizyty.
Uwielbiam naturę! Wystarczy wejść do mojego pokoju, by to zauważyć. W otoczeniu roślin najlepiej odpoczywam po długim i pełnym wrażeń dniu spędzononym z przyjaciółkami z Klubu Winx.


Kocham poezję! Największe wrażenie robią na mnie wiersze Helii...



Moje ulubione przedmioty!



Mój ukochany: Helia! Jego zdjęcie stoi na szafce nocnej.

Wszystkie wiersze, które tworzę, zapisuję w moim notatniku!

Oto moja magiczna roślinka… Zmienia kolor w zależności od mojego samopoczucia! Dzisiaj jest różowa, ponieważ jestem w romantycznym nastroju.


Kokarda we włosach to moja ulubiona ozdoba! Dzięki niej czuję się piękna!

Moja różowa gitara basowa jest zawsze ze mną podczas naszych koncertów z wróżkami z Klubu Winx!



                                                             To jest życie wróżki!




Uwielbiam być wróżką Harmonix! Żyję w harmonii z podwodnym światem!

Helia uwielbia poezję i sztukę, no i doskonale mnie rozumie. To prawdziwa miłość!


Kwiaty to moi najlepsi przyjaciele. Noszę je nawet na ubraniach i we włosach. Dzięki nim czuję się piękna!



Moja młodsza siostra Miele to dobrze zapowiadająca się wróżka! Oddałabym za nią życie!



Dzięki mojej magii mogę z nimi rozmawiać. Są słodkie i wrażliwe. Bądź dla nich miła!


Moja Selkie, Desiryee, jest najlepsza ze wszystkich. Uwielbiam, kiedy tańczy na wodzie!



Ten sam uśmiech, te same słodkie oczy i ta sama miłość do kwiatów! Oto ja jako dziecko na mojej rodzinnej planecie Lynphei!




CIEKAWOSTKI


Urodziny
1 marca

Znak zodiaku
Driada

Ulubiony kolor
Różowy

Hobby
Czytanie i robienie zdjęć roślinom i kwiatom

Idealny chłopak
Helia, mój chłopak! Jest wrażliwy i uduchowiony

Najlepsza przyjaciółka
Layla

Ulubione filmy
Romantyczne… bardzo romantyczne filmy!

Uwielbiam
Udzielanie rad przyjaciółkom z Klubu Winx i sprzątanie mojego pokoju

Ulubiona muzyka
Muzyka klasyczna

Ulubione zaklęcie
Ogromne Winorośla



Flora - Winx Club


Lubicie naszą Florę?
Dowiedzieliście się czegoś nowego o niej?
Piszcie w komentarzach
;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz