Witaj na blogu Winx Stars. Zapraszamy!

czwartek, 13 sierpnia 2015

Znasz mnie? Jestem Layla!


Tak,znalazłam jeszcze klika artykułów o naszych wróżkach,oraz kilka zabaw,quisów,
które będą się pojawiać oczywiście.
Dziś czas na naszą kolejną wróżkę - Laylę.
Oto Layla i jej tajemnice, zapraszam :


Witaj, wróżko! Jestem niezmiernie szczęśliwa, że chcesz mnie bliżej poznać. Z przyjemnością ci o sobie opowiem!

Jestem Layla, wróżka wody.

Jestem księżniczką planety Andros. Moi rodzice to król Teredor i królowa Niobe. Bardzo ich kocham! Uwielbiam być blisko wody - to moje naturalne środowisko.



Rzecz jasna, mój ulubiony sport to pływanie. Zaraz po nim plasuje się taniec. Zresztą lubię każdy sport - najważniejsze, żeby uprawiać go wspólnie z przyjaciółkami i świetnie się przy tym bawić. 



Dzień sportu:



 Świeży sok i zdrowa przekąska przywrócą ci energię po ćwiczeniach.

 Duża torba idealnie nadaje się dla miłośników sportów. Zmieścisz w niej wszystko, czego ci potrzeba!

 Uwielbiam sporty grupowe, takie jak taniec czy siatkówka. Wtedy mogę dzielić radość z przyjaciółmi!



CIEKAWOSTKI


Urodziny
15 czerwca

Znak zodiaku
Bliźnięta

Ulubiony kolor
Jasnoniebieski

Hobby
Pływanie i inne sporty!

Idealny chłopak
Lojalny i dzielny...

Najlepsza przyjaciółka
Flora, mogę z nią porozmawiać o wszystkim!

Ulubione filmy
Przygodowe!

Uwielbiam
Taniec! Dowolny rodzaj tańca!

Ulubiona muzyka
Hip-hop i rap

Ulubione zaklęcie
Morphix


Aisha - Winx Club


I jak?
Dowiedzieliście się czegoś nowego o naszej wróżce?
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz