Witaj na blogu Winx Stars. Zapraszamy!

wtorek, 18 sierpnia 2015

Znasz mnie? Jestem Tecna!


Oto kolejne sekrety naszych wróżek.
Dziś jest to Tecna- czarodziejka technologi.

Zapraszam, do odkrywania ciekawostek o Tecnie :


Witaj, mała wróżko
!Ups, gapa ze mnie! Zapomniałam się przedstawić. Mam na imię Tecna i jestem wróżką... zgadłaś czego? Technologii! Najbardziej na świecie interesują mnie komputery, tablety i różne magiczne urządzenia.



W Alfei dzielę pokój z Musą, moją najlepszą przyjaciółką. Jeśli chodzi o chłopców, to Timmy sprawia, że moje serce bije szybciej. Lubię jeść szpinak, moje ulubione zwierzę to delfin, a kolor to jasnoniebieski.



Moją pasją jest technologia!




 Nawet tak racjonalna wróżka jak ja ma uczucia! Pamiętam, że kiedy po raz pierwszy spotkałam Timmy'ego, moje serce biło jak oszalałe!

Jako wróżka Harmonix nie mam sobie równych pod wodą! Mogę walczyć nawet z Tritannusem!


Mam miliony cyfrowych zdjęć z moimi przyjaciółkami z Klubu Winx! Przez cały czas przeglądam je na ekranie.


Lithia, moja nowa przyjaciółka Selkie, jest niesamowita! Pływa jak rakieta!


Uwielbiam kamienie szlachetne, zwłaszcza w bransoletkach! Nie mogę się bez nich obyć!



Już w wieku dziewięciu lat nie mogłam rozstać się z komputerem. Ja nie grałam w gry, tylko sama je wymyślałam!



Zawsze wiedziałam, że mózg jest ważny, ale w Alfei nauczyłam się, że liczy się też serce! :)



CIEKAWOSTKI



Urodziny
16 grudnia

Znak zodiaku
Tryton

Ulubiony kolor
Jasnoniebieski

Hobby
Programowanie komputerów, gra w szachy i rozwiązywanie zagadek!

Idealny chłopak
Inteligentny i uroczo niezdarny Timmy!

Najlepsza przyjaciółka
Musa

Ulubione filmy
Science fiction

Uwielbiam
Wymyślanie nowych wynalazków

Ulubiona muzyka
Pop i electro

Ulubione zaklęcie
Promień Lasera


Tecna - Winx Club


Dowiedzieliście się czegoś nowego o naszej Tecnie?

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz