Witaj na blogu Winx Stars. Zapraszamy!

czwartek, 15 października 2015

Moda na czasie.

Stella chce dziś wam pokazać jak modnie się ubierać! Zaczynajmy!

Wow! Nie miałam pojęcie, że dawniej ludzie tak świetnie się ubierali!
Podróżowanie w czasie nauczyło mnie jednego: łącz różne zaskakujące elementy w jedną całość.
To się nazywa zabawa!

 
Dlatego na podróż do Alfei z przeszłości wybrałam styl z lat 60! Minispódniczki, jaskrawe kolory, puszyste włosy i oto jesteśmy: wróżki Winx w wersji vintage! 

MAGICZNA PORADA: Miej w swojej garderobie szyfonową chusteczkę do wiązania wokół szyi,
 a zawsze będzie wyglądać modnie!


By poczuć się częścią natury, pamiętaj o dwóch rzeczach: ma być wygodnie i nie tuzinkowo!
MAGICZNA PORADA: Może stworzysz oryginalny naszyjnik z piór?



Ponieważ jestem najlepszą stylistką w wymiarze Magix, wymyśliłam także specjalne kreacje na podróż do średniowiecza!
Urocza pelerynka, a do tego zabawny kapelusz. Właśnie tego nam trzeba!
MAGICZNA PORADA: Paski, paski, paski! Nie zapomnij o nich, są takie szykowne!

I co powiesz? Która kreacja spodobała ci się najbardziej?


Stella - Winx Club
Daria dawała artykuł z okazji Halloween, a ja dałam wam coś o modzie. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz