Witaj na blogu Winx Stars. Zapraszamy!

niedziela, 4 października 2015

Rysunki fanów.

Hey, dziś będzie rysunkowo, ponieważ pokażę wam rysunki rysowane przez fanów Winx'a. Są naprawdę ładne.

Więc przechodząc do prac:

Na pierwszej pracy widzimy Bloom w  Enchantix'ie. Wszystko jest moim zdaniem dopasowane. Wielkości, kolory i w ogóle. Tylko serduszka, które nosi Bloom na głowie w tej przemianie są niebieskie, a tutaj zostały wykonane na kolor różowy + czarodziejka smoczego płomienia nie ma skrzydeł! Ale to dla  mnie lepiej wygląda, ponieważ dodaje takiego.... charakteru temu rysunkowi. ^.^
Oceniam na: 9/10


Tutaj zaś widzimy Aurorę, Dianę, Sybillę, Nebulę oraz Morganę. Mi się to bardzo podoba, no może twarze nie są do końca proporcjonalne, ale... no nikt nie jest bogiem i nie rysuje zawsze świetnie...
Ja osobiście lubię 4 sezon Winx, dlatego daję temu rysunkowi:
8/10.



Tutaj ktoś objął Layle bardzo ładnie. Nietypowa transformacja, która pewnie i tak się nie pojawi w serialu, ale warto pomarzyć xD Podoba mi się tutaj ogółem wszystko.
9,5/10


Tutaj to chyba najbardziej mi się podobają włosy Tecny. A mówiłam wam, że najbardziej lubię Tecne w transformacji Enchantix? Tak? Nie? Nieważne, to już wiecie. Nawet jej ten magiczny pył ładnie narysowali.
10/10


A teraz niespodzianka! Czyli moje rysunki z Winx! Teraz to nie ja będę oceniać tylko wy! Piszcie na ile mi ocenicie te rysunki ;)
 Tutaj widzicie Pepe - misia Musy z 4 sezonu.
Zaś tu jest nasza bliźniacza wróżka Flory - Chatta.
Pamiętacie Tune? Bliźniaczą wróżkę Musy do 5 sezonu?
Tutaj trochę krzywo mi się zrobiła zdjęcie Piff, bliźniaczej przyjaciółki Layli.

I jak? Na ile mi ocenicie moje rysunki? Piszcie w komentarzach ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz