Witaj na blogu Winx Stars. Zapraszamy!

wtorek, 6 października 2015

Znasz mnie? Jestem Musa!



Dawno nie było jakiegoś artykułu o naszych wróżkach, więc tym razem osatnią tajemnice o sobie odkryje Musa!
Zapraszam :


Witaj, mała wróżko! Jestem Musa, wróżka muzyki, i dziś zaproszę cię na moją stronę - śpiewająco!  


Nie jestem szczególnie wylewna, ale uwielbiam przebywać w towarzystwie przyjaciółek wróżek. W moim pokoju znajduje się mnóstwo instrumentów, płyt i różnych drobiazgów walających się dokoła. Tecna, moja najlepsza przyjaciółka, jest za to taka porządnicka! Wprost nie do wiary - jak ona to robi?




Zdradzę ci moje największe marzenie: chciałabym wystąpić w teatrze muzycznym z recitalem piosenek, które napisała moja mama! 


 
Tecna to moja najlepsza przyjaciółka i zarazem współlokatorka. Zna odpowiedź na każde pytanie: to prawdziwa magia!

Piżamowa impreza z przyjaciółkami to zawsze świetna zabawa… Zwłaszcza kiedy to ja wybieram muzykę!


Koncertów mojego zespołu nie da się z niczym porównać: nasza muzyka wyzwala magiczną energię!


Śpiewanie z moim chłopakiem, Rivenem, sprawia, że serce szybciej mi bije!


Babeczki i pogaduszki z przyjaciółkami to mój pomysł na idealne popołudnie!




Moja recepta na udany związek? Nie bój się sprzeczek, ale pamiętaj, żeby zawsze się pogodzić. Dzięki temu Riven i ja jesteśmy ze sobą już tyle lat!


To ja w wieku sześciu lat na mojej rodzimej planecie, Melodii! Zawsze ubierałam się w stylu orientalnym. Już wtedy miałam gust!


Dzięki zespołowi rockowemu Winx spełniłam marzenie o zostaniu gwiazdą rocka! Twoje marzenie też może się spełnić!


Jako wróżka Harmonix mogę penetrować głębiny dzięki mojej muzycznej magii!


Kocham Sonnę, moją Selkie… Chociaż czasem zachowuje się gorzej ode mnie!


Mój talent muzyczny to dar, który otrzymałam od mamy, która była profesjonalną wokalistką!


W tym wszystkim chodzi o rytm!


CIEKAWOSTKI

Urodziny
30 maja

Znak zodiaku
Elf

Ulubiony kolor
Żółty

Hobby
Granie muzyki i śpiewanie!

Idealny chłopak
Riven, tajemniczy i nieco buntowniczy!

Najlepsza przyjaciółka
Tecna

Ulubione filmy
Musicale!

Uwielbiam
Występowanie na scenie przed publicznością! Ta adrenalina!

Ulubiona muzyka
Pop, rock, rap, hip-hop… Co tylko chcesz, uwielbiam każdy gatunek muzyki!

Ulubione zaklęcie
Fala Dźwiękowa


Musa - Winx Club


I jak dowiedzieliście się czegoś nowego o Musie?
:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz