Witaj na blogu Winx Stars. Zapraszamy!

piątek, 1 kwietnia 2016

Odchodzę.

Po przeczytaniu nagłówka pewnie pomyślicie sobie, że to jest żart, bo wreszcie dziś 1 kwietnia, lecz nie. To nie żart. Ja stąd odchodzę, mnie już tu nie będzie. 

#Powód mojego odejścia
Powiem wprost, nie będę owijała w bawełnę. Mój ukochany serial, nie jest już moim "aż tak" ukochanym, oglądam go, czytam nowości, lecz nie zachwyca mnie tak jak kiedyś. Ja po prostu dorastam, wyrastam z takich seriali.

#Czy odchodzę z wszystkich blogów...
Otóż nie. Prowadzę jeszcze mojego bloga, na którym od czasu do czasu coś wam napiszę link, oprócz tego zostanę na jednym blogu o Winx, na którym aktualnie jestem aktywna klik.

Więc tak, dziś po raz ostatni piszę dla was, dla czytelników tego bloga.

/Ola ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz