Witaj na blogu Winx Stars. Zapraszamy!

sobota, 30 grudnia 2017

Nowy blog

Dawno mnie tutaj nie było. Stęskniłam się za Wami szczerze mówiąc.
Jak pewnie widzicie, na blogu nie pojawiają się już nowe posty, ale uznałam, że jednak nie ma potrzeby go usuwać. Postów jest bardzo dużo i jestem pewna, że jeśli ktoś będzie potrzebował jakiejś informacji, na pewno ją znajdzie.
Chciałam Was po prostu serdecznie zaprosić na mojego nowego bloga, na którym będę opowiadać o książkach. Dopiero co go założyłam, ale obiecuję, że systematycznie będą się tam pojawiać nowe recenzje, może book haule i tego typu wpisy. Mam nadzieję, że wpadniecie zobaczyć i zostaniecie na dłużej :)

BooksinMyWorld


                                                                                                                                           Martyna xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz