Witaj na blogu Winx Stars. Zapraszamy!

wtorek, 14 stycznia 2014

Opowiadanie 2

Za tydzień przyjadą do was 2 nowe uczennice pochodzą z rodzinnego domu Bloom nazywają się Lucy i Katherina.
Bloom powiedziała:
-Będę mogła z nimi porozmawiać i nauczyć kilka sztuczek.

W tym samym czasie u Layli i Flory.
- Laylo proszę powiedz co się stało? Zapytała Flora.
-Ty mi mówisz co się stało chłopaka chcesz mi odebrać.Nie dość ,że Nabu nie żyje to ty jeszcze z Royem!!!
Powiedziała zapłakana Layla.
- Laylo ,ale ja jestem z Helią ,a nie z Royem to czemu mówiłaś ,że Roy jest ze mną?
- Bo taka dotarła do mnie wiadomość od Stelli.Wyszeptała zaczerwieniona Layla.
Chyba chodziło im oto co się dzieje. Za tydzień przyjeżdżają do nas Lucy i Katherina mają dzielić z nami pokój.
Layla przeprosiła Florę i znowu się przyjaźniły.



Już za niedługo na pewno zobaczycie kolejną cześć, bo mamy już ich 12 :))













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz