Witaj na blogu Winx Stars. Zapraszamy!

środa, 26 lutego 2014

Dla fanów Bloom

Mam tu coś dla fanów Bloom.



Znalazłam to na blogu nowy winx. Do tego był dołączony taki opis:
so sexy Jedna klatka nie oddaje tego sposobu, jakim ona się poruszała idąc w kierunku Sky'a. Dziwię się, że osoba, która zajmowała się tworzeniem kadrów, nie zrobiła jeszcze kilku pomiędzy. Pewnie by się teraz przydały... Więcej takich scen poproszę, jeśli można.



I jeszcze napis:
Cudownie! Super uśmiech, tak! Teraz przewiń niżej i ciesz się resztą tego (mądrego) posta. Dalej nie czytaj tego podpisu.
sex bomba
 Raju, co to za skreślanie, skoro i tak widać, co tam jest napisane?



Jeej. Te oczy i ta mina. Nigdy wcześniej jeszcze nie miałem okazji ujrzeć takiej miny na twarzy Bloom. I ten wyraz twarzy kompletnie do niej nie pasuje. Co tu się dziwić? Takie wejście zrobiła swojemu ukochanemu (so sexy), tak romantycznie było, aż tu nagle przybyła ta cała Diaspro. Sky mógł chociaż obiecać, że poznęca się nad Diaspro. Oczywiście słownie, nie cieleśnie. Wtedy cała sytuacja przeszłaby na inny tor. Nie sądzicie, że to jest trochę mina "zbitego psa"? Z całym szacunkiem dla Bloom, bardzo jej współczuję. xd


Napisy nie są mojego autorstwa. Skopiowałam je abyście mogli je zobaczyć. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe.

Ps.Niedługo coś dla wielbicieli Stelli.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz