Witaj na blogu Winx Stars. Zapraszamy!

środa, 18 listopada 2015

Magiczne motylki w twoim pokoju



Wreszcie pojawi się nowy artykuł o wróżkach.
Tym razem Flora opowie nam jak przyozdobić swój pokój.
Taką dekoracje można np. użyć na wiosnę, kiedy motylków jest pełno.
Zapraszam do czytania :



Wróżko!

Ręka do góry, jeśli lubisz ozdabiać swój pokój, tak by wyglądał po prostu magicznie!
Jeżeli tak jak ja uwielbiasz motyle, przygotowałam dla ciebie romantyczną dekorację, która zachwyci twoje przyjaciółki.

Obrazki znajdują się tutaj, ściągnij je i wydrukuj. Prawda, że są prześliczne?




Gdy wytniesz motylki, przylep je taśmą klejącą w dowolnie wybranym miejscu swojego pokoju. Ja już to zrobiłam. Od tego czasu moje sny są wypełnione magią!



Masz już pomysł, gdzie przyczepić swoje motylki?
   



Flora - Winx Club



Skorzystacie z pomysłu Flory?
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz