Witaj na blogu Winx Stars. Zapraszamy!

niedziela, 20 grudnia 2015

Sezon 6 w całości we Włoszech!oc


Aby było tak tematycznie dałam zdjęcie, które mogliśmy ujrzeć w zwiastunie 6 sezonu i wiele razy pojawiało nam się, dzięki któremu od razu kojarzymy je z tym sezonem.
Przechodzimy do tematu dzisiejszego postu:

Doszła nowa informacja, dotycząca sezonu 6. Nie wiem, czy można to nazwać informacją, tak czy inaczej do Włoch trafiło nowe DVD, właśnie w którym umieszony jest CAŁY sezon.
Pudełko prezentuje się tak:



Abyście mogli lepiej zobaczyć jest ona pokazana w większym formacie.
Co widzimy na niej?
Przede wszystkim rzucają nam się w oczy 6 Winx, które pokazane są tutaj w transformacji Bloomix.
(Od góry Tecna, Bloom, Musa)
(Od dołu Stella, Layla, Flora)
Jej, wreszcie dali Layle w środku! (Taak, szczęśliwa ja ;P)

Co jeszcze jest pokazane?
Przede wszystkim na górze widzimy logo "Winx Club", które dobrze znamy od pierwszego już sezonu.
Poniżej widnieje napis "4 DVD" co oznacza, że w środku znajdują się 4 płyty, a na każdej znajduje się 6,7 odcinków.
Po prawej stronie napis "Serie 6 Completa" - Sezon 6 w całości

Przejdźmy teraz jak pudełko prezentuje się po boku.
Tak samo jak wcześniej ma błękitne tło u góry, a jasno-zielone u dołu, po środku białe.
Widzimy napis "Serie 6 Comleta", logo Winx, oraz Bloom w transformacji Bloomix.


Przechodząc do ogólnej oceny, według mnie pudełko wykonane jest bardzo ładnie, nie wiemy jednak jak wygląda płyta, ani w jakiej cenie jest jej kupno.

Starałam się wam jak najbardziej opisać wygląd, oraz podstawowe informacje, nie wiem czy wyszło mi. 

Napiszcie w komentarzu, jak wy oceniacie wygląd pudełka, ile dalibyście punktów w skali od 0-10 no i jak wam się podobał ten post i czy wszystko dobrze napisałam.
:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz