Witaj na blogu Winx Stars. Zapraszamy!

piątek, 28 marca 2014

Córki winx

Pojawiło się więcej zdjęć o córkach winx









Nie wiem dlaczego imię córki Flory jest takie niewyraźne.
Dodatkowe zdjęcia










Ja już się pogubiłam. Wychodzi mi z tego, że Alice to córka Bloom i Sky'a, Sara to córka Stelli i Brandona, Guen to córka Musy i Rivena, córka Flory i Heli nie da się rozczytać. Jest jeszcze córka Lizet i Eridana Ella ale nie wiem kto to. Została jeszcze Kali.
Jeśli wiecie coś jeszcze to piszcie w komkach:)








19 komentarzy:

  1. FAJNA STRONA BĘDE NA NIĄ WCHODZIĆ WSTAWIAJ JESZCZE WIĘCEJ ZDJĘĆ PLIS

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kayly to có4ka roxy nie poznajecie po kolorze włosów??

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się wydaje że chyba Rarity ma na imię córka Flory i Helii. Tylko ta 1 litera ma wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Winx Żadnych córek nie mają po prostu sobie wymyślają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Córka Flory ma na imię Haily a ta Kali to córka Tecny, Ella jest jedną z dziewczyn z klubu, normalne raczej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kali to córka Roxi i Endiego.

    OdpowiedzUsuń
  7. ej no dobra ale kiedy to bedzie jak beda mialy winx dzieci?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem chyba w sezonie dziesiątym ale nie jestem pewna kolerzanka mi to powiedziała pozdrawiam wszystkie fanki winx
      pozdrawiam też załorzycielki tego bloga on jest super fajny.

      Usuń
  8. Córka Flory to Rosemary ;___;

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy zrobią kiedyś sezon o córkach Winx, i czy córki Winx też stworzą taki klub i ciekawe czy córka Bloom też będzie przywódczynią tego klubu. A i dziwne jest imie córki Flory: Rosemery!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak córki winx terz zrobiom taki klub i córka blum będzie przywudczyniom zgadzam się to imie jest dziwne

      Usuń
  10. Oni wymyślają te córki Winx, ale fajnie by było jak byłyby córki Winx.

    OdpowiedzUsuń
  11. oni wymyslają córki bo winx zapewne bedzie 10 sezonow i koniec - tak tego prawie nikt nie oglada

    OdpowiedzUsuń
  12. nie prawda ja lubię winx i te córki są fajne zwłaszcza Sara ona jest ładna jak stella

    OdpowiedzUsuń
  13. tak zgadzam się sara jest najładniejsza ale córka blóm nie jest najgorsza a gdzie córka tekny

    OdpowiedzUsuń
  14. sory nie umiem pisać jej imienia

    OdpowiedzUsuń