Witaj na blogu Winx Stars. Zapraszamy!

czwartek, 27 marca 2014

Opowiadanie 10

-Musimy szukać następnego przedmiotu-powiedziała Flora
-Tylko gdzie znajdziemy promień słońca?-zapytała Musa
-Pewnie na Solarii-mówi Tecna
-Dziewczyny na Solarii jest taki balon, którym można polecieć do słońca i wziąć jeden promyk-zaproponowała Stella
-No Stello w końcu pomyślałaś  -powiedziała Layla
-A więc lecimy!-krzyknęła Bloom
                          Na Solarii
-Cześć tato!-wita się Stella
-Witaj córeczko!-mówi ojciec Stelli 
-Czy możemy wziąć jeden z tych balonów?
-Oczywiście
                              W balonie


-Ale piękne widoki-odparła Flora  
-I jak tu gorąco-powiedziała Katherina
-Do czego mamy wziąć ten promień?-zapytała Tecna
-Nie mam pojęcia-przyznała Layla
-Mam pomysł. Stello czy masz przy sobie jakiś kuferek?-zapytała Bloom
-Ale ja mam tam moje skarby!-broniła się Stella
-To jak chcesz go wziąć?-pyta Bloom z irytacją
-No nie wiem
-Właśnie!
-Muszę?
-Tak musisz-krzyknęły wszystkie razem 
-Jesteśmy na miekscu. Weźmy ten promień i lećmy z powrotem , bo się ugotuję-powiedziała Musa
-Stello weź go-mówi Tecna
-No dobra dobra, dzisiaj mam pracowity dzień.
-Ha ha ha!-śmieją się winx
-Lecimy z powrotem-oznajmiła Lalya


Podoba wam się?
                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz